lunes, junio 23, 2008

jo m´atimu mol a la meba achénsia tribursiària

- pues que ja estan bén a pumtet de raturnar-mi els calarunets de la declaramsió que por sierto me ha salio com une mique negatiba, usia que me ratornan alguns dinarets. puqueta cosa però visto lo visto ja me està de bé. ni que sigui per cumtinuá aspirando al minsu platet de llanties que pren part de la trista rutina diària que ma siñora tiene a vién consederme daspués que jo lin passi aquell sobresito a final de mes am part de ma pansió. i és que quan me van fé l´asburruany de la declaramsió de la renda de les persones tísicas, com aquell qui veu l´entrellat de l´asuntu, jo ja m´imaginave que els cabrons del menistério de la hasienda tindrian la sancta vargonya de no abusà d´aquet aumil sierbo que les escribe estas ensignificantes linias. pero era un mal supusà pues les mebas suspitas sobre el tema de la dabulusió a la daclarasió del presente ejersisio fescal eren a-ronnies i me vai turnà a tivucà pensando una cosa quan en raialitat era un altra. els molt dasgrasiats han abusat bilmén de mi pues no m´han turnat tots els pempis que m´hurien de vé turnat i que por comsiguiente m´han devuerto meñs de lu esperat. i jo me pragumtu, ¿qui coi de mamó malparit de subalternu de l´anmenistrasió funsionarial del estao s´hurà enbuchacat amb aquets missarablas cuatra eurus que per a sarvidó sicnificaven tan?, ¿és que jo no tengo darecho a llebar a cavo mis elusiones com comsevol cill de déu nustrusañó? aquesta jantussa abusa de la tarsera adat de modo y manera pernisiosa y cins que no futem "el alsamiento de la crossa" no hi ribarem a von puerto am els asuntus ralasiunats am la gestió de nostras dinés per part del gubér
.
- colla de tergiversadores de caudales pumblicos! si me dascuentan en el retorno de lo declarao unas camtidades que no se correspomden con mis deploravles imgresos ¿entóses com coi fai jo el meu aurrillu per tal d´atendra les mebas nasasitats més pirimurdials? no és cuastió de nà cap a la taquilla del funsionari de turnu a mustrar-li el bastó per amanaÇar-lu de muedte però és que deunidó am tots aquets guardianes del tesoro. de l´amprenyamenta que m´agafe anún lin venan ganes de fer comsevol acta d´insivisma contra els enviats del sañó Sorbes a la terra dels paganos