viernes, noviembre 16, 2007

El amor no fue hàntes que el sémso (trarsera padte)


- cómo usté sañó Punt Sét hósa de desir que el des hamor que siente una creatura es conparable al de un biejo? como puede desir que recorren los mismos sercuitos nuronales? la osi-toxina que sútt quan diu busté que los pardales s´amorean i que en condisiones normales no esiste. i que me diu que ens falta serro-tunyina al cardà? qué coi té a veura aichò am viatcha anúna muntanyña rútsa?
.
usia veu busté aquesta musió com un in-tinto de súpet-viventsia? jo, aumil de mi, que pensave que el cardà ere l´uténtic in-tinto per tal de tirà amdabán! mire, hase no menos de setsientos miyones de anyos no esistia esto del sémso, que ja tenim un purblema dels grossos. segons busté els hómens diu que lluiten por sedusír cuanto hàntes mejor
.
pues en achò ni astic d´accot, miti, la mono-gamía és milló sempra hàntes que sé un gay de éstos de pelea. clà, si yo boi por ahi desperdisiando mi espelma i tan que perdo el tienpo. asin llevo quinse lustros con la misma mujer, bibiendo en pareja i abiendo perdido la totalidad de mi bida y de mi banidà, mi maritalidà y mi neartendalità (paraula que pruvé del alamañ, cosa que la qual dascunechie)
.
si usté se ajunta, mejor sea en real que no en birtual ni por chatín, que en comsevol mumén se li fonen els ploms com li ha passat a busté.... que tot i la pinta progré que fa, està més anticuao que l´españafiel aquell. E dit.