miércoles, febrero 10, 2010

soy un jubileta que se coló en la colita

-
Cuatro millones seisientos mil parados no és pas cap número de teléfono. Es una bunica xifra de dimensions eucalíptiques. Parese ser que vamos a mejor según el gobierno de la nasión i que estem bén a pum de sortir de la maleïda crisi que tan ens afecta. Pues jo que me´n alegro. Oi i tan. Ja era hora. Are, quan arribem als sinc milions d´aturats penso que haurem fet el ple. Y ensima con la pesca que la sra. ministra de turno plantea elevar la edad de la jubilasión. Miren, veni vidi vinci, yo ya llegué en su dia a la edad de los 67, pues hará como quien dise unos treinta y sinco años, pa que vamos a engañarnos, y resulta que cumplí con premura en cuanto llegó mi correspondiente hora.
-
Pues que se jodan los que están por llegar, ¡que collons! Mala sort, que li farem, heu arribat tard a la nova generació de pensionistas pesimistes. Això és com star trek, hi ha antigues i noves generacions, però en puestu d´exploradors galàctics, agents socials que foten fàstic. En lo que respecta al cálculo de la pensión pues tanto de lo mismo. Yo ya tengo mis correspondientes atributos, una petiteta pensió, minça si ustedes quieren, pero pensión al fin y al cabo. En lo que hase referensia a mi sacrosanta persona, no me tocarán un putu sèntim aquella colla de sàtrapes, que pa según que cálculos, un servidor ya tiene más que sufisiente con los de tipo renal. O sea hagan lo que ustedes mejor deseen pero ana-mí no me toquin els dallonsis ni la pela d´aquest pobre pelleringa, que cuando me cabreo lo hago de verdat. Per descomptat, considerin que més que en progresió aritmética estem en regresió (o resesió) geométrica. I d´aqui en sortirem per quan les flors bedellin.
-
Las elecciones de mi Barselona triomfante serán si Déu vol el proper guluriós 13 de juny del corriente. Quina alegría. Ja estic preparant el cumfétis per la presiosa festa que se´ns avesina a tots plegats. La gresca i la xerinol.la entre els senyors candidatos será de órdago a l´engròs, serà de les que facin época. La disbauxa colectiva entre el populacho votante tindrà tocs divins. Tots anirem a votar en ordre com bones persones, desfil.larem en debido orden,con educasión, devant la meravellossa urna con sus papeletas y sus papelotes. Esos papelitos desidirán quien coño llevará las riendas de nuestro amado club durante los próximos cuatro años. Arístides Mallol sense número tiene la última palabra, y yo estaré allá, selebrando como haría todo un referente sr. sosio en la materia, los resultados de estos maravillosos comisios, sean cuales fueren, aunque incluso vensiera el señor Mendossa (en pas descanse); ante todo no olvidásemos que "primer, el Barsalona y sus gentes"
-
Una mica de cacacóla, parfabó. I això que me van servir un got ple fins amunt de cacacóla, un got totalment esbravat, ni havia bombolletes que fèssin pampallugues ni res que se li assemblès. Una vergonya tot plegat. Allò que me va oferir el cambrer semblaven pixums congoleños, amb una dulçor prou extranya, sense la picor habitual, algo realment fastigós pel meu excel.lent paladar català d´origen tan selecte. Es veu que havia un petit foradet a la botella per on el gas havia escapat cap enfora. La cocacola era cacacola. Era una beguda que grinyolava de dalt a baix. Amb aires de sufisiènsia li vai demanar al sr. cambrer que em canviès aquella merda que me va servir per una llauna nova i bén tancadeta. Mirin, si ho arribo a saber, li demano un potet d´esperit de vi i llestos. I es que si li serveixen la famosa beguda americana i a sobre no pica como los cánones mandan, és un gravíssim insultu al bon gust i passa a ser de coca de cola a cola de coca de manera automática, ferma i segura.