lunes, septiembre 28, 2009

el trilé mayor del reino

bon die. bé. pues que jo vulie parlà una miqueta sobre el típico trilé de turno, de altas esferas, ser superior si le prefieren llamar como tal, y que tan abunda els nostras dies en forma de alimañas de cuidado. és el tipic embaucador de nuestra sosi-edat, és l´home de los caramelos de la sortida del col.legi. a véra. per posar un breu ejemplo, és el vocero mayor del reino i que tan ansisa al seu populacho quan suelta a tota la seva poblasió allò tan manido que "els señós colegiados s´ativoquen amb tots per igual". marededéusañó. que baje messi y lo vea.
-
aquets putos voceros com en 'relañito cariñito' cobren per fer aquesta feina bruta. are, cobran lo suyo y no vean cuanto. aquet cunsepta és molt impután. achò vol dir que aquets bons homes de la capital son com les putes més putes que existeixen. vamos, les autèntiques. aquelles que numés borden como es debido si els hi fot el fajo de billetes por montera a final de mes. en cambio, los seres inferiores, como un servidor, no cobrem de ningú per dir que el pudrit és una casa de ídem. tal com diuen a mundopotivo informa, el basalona no va sofrir gol, però en canvi si va sofrir pegada. i de la bona.
-
yo tan sólo soi un ser inferior en la escala del entorno evolutivo basalunista y putsé no tengo tanto rango ni desempeño tan buenos modales com el meu amic flurantí. en definitiu, soi un sósio de enfrente a su servisio, un sósio que tan sólo pretende realisar el trabajo súsio contra la bastarda institusión que usté (hombre del casco), tan bien regenta. ni més ni menus, penjim penjam. tan sólo, un ornitorrico, u sigui, un pàjaro de cuidado seria el estereotipo asosial dedicado a semejantes pregoneros de manga ancha. la más ancha de las mangas (blancas).
-
en aquet sentit, els cheri-júligans som autèntics. ¿que per qué? pues és obvio. paguem al nostru clum como mandan los canónes de navarone, disfrutem amb els nostres jugadós, amb el juego del nostre equip...i quan ens sobra temps, diem el que ens rota pel cap sobre la merda manipuladora de gentussa que ens envolta. i vustés ni s´imaginen el plaer que aichò me prupursiona i que tants motius em dona per viure. i que duri aquet tipus de elemento por los siglos de los siglos. qué cullons, que visca el sombi Jáson por los siglos de los siglos. amén o asin sea colleta de bandarres.
-