jueves, mayo 27, 2010

a nadie le amarga un dulse

-
Mirin bustés, tot sigui per la unitat del nostru clum: detergente dia formato hleb, compre dos y le regalamos uno, compresas lidl, con un paquete le damos sinco más, yogurs caprabós 2x1, espuma d´afeitar billiams tití henry, li oferim un aspatarrán i gloriós 3x1; si mucho me apura, escogiendo bispresident nuevo, le obsequiamos con otros tres más uno de regalo, asin que mire usté si somos de generosos. El otro dia me iba a comprar un sexofón glorioso pues pa aprender a tocarlo, ¿saben? y me encontré con una papeleta amarilla y me desidí, y me dije a mi mismo: va, pues votaré anaquet senyor; els hi donaré la meva insigne firma. Y me desidí por él, asin que votar o botar, a favor o en contra, con la espada puesta en mi institusión, esa era la cuestión, otra de las ilusiones banales de toda mi bida, pero al final me desidí como que mejor que no; y naranjas de la cochina. Eso es cosa del pasado. Entonses deseo que sepan que el prósimo 13 de junio sí que pienso ir a votar: mireu, boti boti boti, senyora unitat, ascarósses lluites internes de merda, primer el barsalona señores precandidatos! tanta baralla barriobajera de corralillo barato i mentrestant deixeu la imatge del nostre clum, aixà chis, destrossada de mal modo y manera; eso me parese una aberrasión en toda regla, tot aquest jaleíllo i rebombori me sembla un denigrant aspactacla, i és que potser m´han agafat pel pitu del sereno, entre eso, y el glamour d´aquell putuguésh que tenen a la capital del reino, pues apa, tots anem a celebrar-ho de lo lindo en familia, amb el pobre iluso del sr. pelelegrini, que tenia més glamour que aquell altra putuguésh. Però era tan bona persona com el sr. del Bosc. I nosaltres tirant-nos els trastos al cap. Això sí, a pesar de tot, en canvi però, allà el van fotre fora d´una sobirana patada al seu pompis chileno però amb la pasta gansa a la mà dreta. En definitiva, recuerden ustedes que el enemigo público número uno de las españas porta de nom, Pep, d´apallidu Gordiola: yo creo que esos del comité van más pillados que un tal Diego "el pelucas". Espero que aquestos no ens atropellin els nostres peus mentre cundueixen el seu carro mesetario, i a sobre ens carreguem nosaltres "el muerto" per ser uns pobres incívics asocials de mena. Si de cas ja estaré preparat per denunciar a aquells que estàn per sobre del bé i del mal, per sobre del banc central i del pib, usia dels amics del real pudrit. En otro orden de cosas, en efecto, en Dieguito Armando, famoso entre otras cosas por atropellar los pies a un pobre periodista, marededéuseñó, es lo último que me faltaba por leer; mucho ojo pues, no vaya a ser que se tratara de un miembro de prisa el pobre paria en cuestión: lo que ha acabado de haser el 'pelucas', ¿ ustedes se creen que habría derecho?